صفحه پرداخت‌کاری یا پد پولیش چیست؟

صفحه پرداخت‌کاری یا پد پولیش چیست؟
صفحه پرداخت‌کاری یا پد پولیش چیست؟

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

صفحه پرداخت‌کاری یا پد پولیش چیست؟

برای تهیه لوازم پرداخت‌کاری  . صفحه پرداخت کاری باید به سایت لوازم پرداختکاری ساب پولیش سر بزنید. امروزه، برای شکل‌گیری بهتر کالاهای تولیدی، از لوازم تخصصی و پیشرفته استفاده می شود. صنایع بزرگ و کوچک به پیشرفت علم و دانش برای ادامه روند تولیدات خود نیازمندند. برای انجام روند پرداخت‌کاری به یک صفحه به عنوان نگهدارنده احتیاج داریم؛ این وسیله پد پولیش یا صفحه پرداخت‌کاری نام دارد. فرآیند پرداخت‌کاری، یکی فرآیندهای کاربردی و پر اهمیت در جامعه شناخته می‌شود که باید با کمک لوازم پرداخت‌کاری با کیفیت انجام بپذیرد. در این مقاله قصد داریم درباره پد پولیش بیشتر صحبت کنیم.

صفحه فلاپ,ابزاری پرکاربرد در پولیش
صفحه فلاپ,ابزاری پرکاربرد در پولیش

انواع صفحه پرداخت کاری

پد پولیش باکیفیت را از لوازم پرداخت کاری ساب پولیش بخرید و تا سالیان طولانی از آن استفاده کنید. گرما حاصل از فعالیت مداوم دستگاه، آسیب‌های جدی را در پی دارد. صفحه پرداخت‌کاری که جنس مرغوب داشته باشد، از انتقال گرما جلوگیری می‌کند. در ادامه انواع پد پولیش را بررسی می‌کنیم:

  • صفحه اوربیتال: این صفحه ویژگی‌های فراوانی دارد. پوشش پلاستیکی روی صفحه، از آسیب‌های وارده به دستگاه جلوگیری می‌کند. صفحه اوربیتال، حفره‌هایی به صورت عمودی و افقی دارد که سبب عبور هوا خواهد شد. انتقال هوا از این حفره‌ها گرمای دستگاه را به بیرون هدایت کرده و از داغ شدن آن جلوگیری به عمل می‌آید.
  • صفحه پولیش روتاری: دستگاه موشکی ساب پولیش، یکی از دستگاه‌های پرداخت‌کاری است که به یک صفحه برای نگهدارنده نیاز دارد. در صفحه پولیش روتاری، پیچی برای نصب آسان دستگاه بر روی پد پولیش تعبیه شده است. جنس پلی اورتان این صفحه، برای کاهش لرزش دستگاه بهترین ویژگی محسوب می‌شود. پایه‌های فولادی جهت در تعادل قرار دادن دستگاه عمل می‌کند. عدم تماس صفحه و سطح رنگ از خاصیت وجود لبه اریب این پد پولیش است.
  • صحه دوال اکشن: از نظر فیزیک ساخت این پایه از اوربیتال و روتاری استفاده شده و ویژگی های هر دو صفحه را دارد. واکس پرداختکاری ساب پولیش، یکی از وسایل مهم در پرداخت‌کاری است و در نمدکاری کاربرد فراوانی دارد. اتصال‌دهنده پیچی بر روی دستگاه، جنس پلی اورتان، پایه فولادی، لبه اریب و … از ویژگی‌های این پد پولیش به شمار می‌رود.

    واکس پرداخت کاری چیست؟+استعلام و خرید واکس استیل
    واکس پرداخت کاری چیست؟+استعلام و خرید واکس استیل

قیمت صفحه پرداخت‌کاری یا پد پولیش

لوازم پرداخت‌کاری بسیار متنوع و متفاوت است. واکس آبی استیل، یکی از کاربردی‌ترین واکس‌ها محسوب می‌شود و بر متریال‌های مختلفی مانند  برنج، پلاستیک، شیشه، استیل و … کاربرد دارد. با توجه به اینکه صفحه پولیش در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود، نمی‌توان یک قیمت واحد را بیان کرد. هر دستگاهی باید با توجه به متریال ساخت، از یک صفحه پرداخت‌کاری استفاده کند. واکس سبز پرداختکاری، کارایی فراوانی برای پولیش کردن قطعات فلزی مختلف دارد و جلای بیشتری را به قطعات می‌دهد. قیمت پد پولیش به عوامل مختلفی از جمله مدل صفحه، ابعاد، جنس و … بستگی دارد. این عوامل می‌توانند تاثیر به سزایی در تعین نرخ نهایی صفحه داشته باشند؛ بنابراین، قیمت دقیقی برای صفحه پرداختکاری بیان نمی‌شود. واکس پرداخت و پولیش، یکی از اصلی‌ترین مواد در زمینه پرداخت‌کاری است و وظیفه صیقل کردن فلزات را بر عهده دارد.

کلام پایانی

صفحه پرداخت‌کاری، یکی از تجهیزات مهم در زمینه براق کردن سطوح مختلف متریال‌ها محسوب می‌شود و باید با توجه به نوع دستگاه بهترین صفحه را انتخاب کرد. صابون پولیش، در جهت براق کردن انواع فلزات تولید می‌شود و هر نوع صابون برای نوعی از فلزات مناسب است.  این صفحه‌ها از آسیب جدی به دستگاه جلوگیری می‌کنند و یکی از وسایل پرکاربرد به شمار می‌روند. گیلانس پرداختکاری، در انواع مختلفی از جمله نخی، کتان و … ساخته می‌شود و هر کدام می‌توانند فلزات مختلفی را صیقل دهند.

اشتراک گذاری