صفحه پولیش چیست؟ قیمت و انواع صفحه پولیش در بازار

صفحه پولیش چیست؟ قیمت و انواع صفحه پولیش در بازار
صفحه پولیش چیست؟ قیمت و انواع صفحه پولیش در بازار

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

صفحه پولیش چیست؟ قیمت و انواع صفحه پولیش در بازار

امروزه در صنعت پولیش کاری و لوازم پرداختکاری از لوازم و ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از پرکاربردترین آنها صفحه پولیش است. این صفحات به دلیل داشتن ساز و کار ویژه و ابعاد و اندازه‌های مختلف می‌توانند محصول مورد نظر را ثابت نگه داشته تا شما فرایند پرداخت کاری را روی آنها انجام دهید.

کونیک دستگاه پرداختکاری
کونیک دستگاه پرداختکاری

در واقع استفاده از انواع تجهیزات جهت صیقل دادن سطوح مختلف یا استفاده از انواع واکس‌ها از جمله واکس ابی استیل کاری زمانبر است. در این مواقع شما با کمک صفحات پولیش می‌توانید سرعت و دقت کار خود را بالا برده و محصولی درجه یک با ظاهری ایده آل ایجاد کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد صفحه پولیش در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

آشنایی با صفحه پولیش

صفحه پولیش را می‌توانیم جزو مهمترین لوازم پرداخت کاری ساب پولیش معرفی کنیم که می‌تواند به عنوان یک رابط کاری مهم میان پد پولیش و دستگاه پولیش استفاده شود. به عبارتی صفحه پولیش از قسمت بالایی به کمک پیچ متصل می‌شود و قسمت پایینی آن را نیز با کمک چسب مخصوص به پد پولیش محکم می‌کنند. بدون استفاده از صفحه پولیش انجام بسیاری از کارها بسیار سخت می‌شود و ممکن از سرعت کار تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. به همین دلیل در صنعت پولیش کاری همواره بهره‌مندی از یک صفحه مناسب با ضخامت و ابعاد استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

کاربرد صفحه پولیش

در مورد کاربرد صفحه پولیش باید بگوییم در زمانی که افراد شروع به پلیش کاری جهت صاف و صیقلی کردن اجسام و سطوح مختلف می‌کنند این صفحه می‌تواند جسم مورد نظر را محکم نگه داشته تا این کار با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. برای مثال هنگام انجام واکس پرداختکاری ساب پولیش برای فلزات مختلف از جمله استیل می‌توان از این صفحه برای ثابت نگه داشتن محصول مورد نظر استفاده کرد تا متخصص بدون حرکت کردن وسیله مورد نظر بتواند کار پولیشکاری را با نهایت دقت و کیفیت انجام دهد.

یکی از موضوعات مهمی که در مورد کاربرد صفحه پولیش باید بدانید این است که این صفحه‌ها از ضخامت و کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند و از انتقال گرما به دستگاه پیشگیری می‌کنند. همین موضوع می‌تواند یک مزیت بزرگ و مهم به حساب بیاید همچنین این صفحه شرایطی را فراهم می‌کند تا بتوان کوچک‌ترین و باریک‌ترین تجهیزات را پولیش کاری کرد و سرعت کار را بالا برد.

دستکش ضد برش پرداختکاری
دستکش ضد برش پرداختکاری

 

اهمیت توجه به اندازه مناسب برای سطح پولیش

در زمان خرید صفحه پولیش حتماً باید ابعاد و اندازه آن را در نظر داشته باشید. انتخاب سایز درست رابطه مستقیمی با پولیشکاری مناسب دارد اگر صفحه‌ای که انتخاب می‌کنید بزرگتر از حد لازم باشد به دستگاه فشار آمده و بازدهی آن کم می‌شود.

همچنین اگر سایز صفحه از حد استاندارد کمتر باشد می‌تواند زمان انجام پولیش کاری را تا حد زیادی افزایش داده و باعث اذیت شدن شما می‌شود. برای انتخاب سایز درست پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتماً با فروشنده یا یک فرد با تجربه در مورد سایز و ابعاد استاندارد صفحه پولیش و ضخامت و جنس نهایی این محصولات صحبت کرده و پس از کسب اطلاعات ضروری سفارش خود را انجام دهید.

 

انواع صفحه پولیش

صفحات پولش دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس نوع و اندازه محصول مورد نظر و نرمی و سفتی آن می‌توانند تنوع بالایی داشته باشند. به طور کلی این صفحات به عنوان پرکاربردترین لوازم پرداختکاری ساب پولیش مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه انواع آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. صفحه پولیش روتاری

این صفحات معمولاً از جنس پلی اورتان تهیه شده و دارای یک پیچ محکم هستند که همین موضوع باعث نصب آنها روی دستگاه پولیش می‌شود. علاوه بر این این نوع صفحات دارای پایه‌های فولادی هستند که باعث افزایش تعادل و انتقال فشار به پدها می‌شود.

  1. صفحه اوربیتال

این نوع صفحات نیز گزینه خوبی برای پرداخت کاری فلزات به حساب می‌آیند و باعث می‌شوند تا شما در زمان انجام کارهای مختلف روی سطوح از جمله استفاده از واکس سبز پرداختکاری بتوانید این کار را با نهایت دقت انجام دهید. این صفحات دارای نوار پلاستیک پوشش دهی هستند و حفره‌های افقی و عمودی زیادی دارند که از داغ شدن دستگاه پیشگیری می‌کند.

  1. صفحه از جنس دوآل اکشن

در زمان استفاده از واکس پرداخت و پولیش این صفحات به دلیل استحکام بالا می‌توانند مناسب باشند این صفحات نگهدارنده در واقع ترکیبی از دو مدل قبلی هستند که در قسمت بالای آنها یک پیچ اتصال دهنده وجود داشته و این موضوع باعث نگهداری وسیله مورد نظر می‌شود. علاوه بر این دارای جنس پلی اورتان و پایه‌های فولادی بوده که باعث حفظ تعادل و کاهش لرزش می‌شود.

 

هزینه خرید یا سفارش صفحه پولیش

برای بسیاری از افراد هزینه خرید صفحه پولیش اهمیت داشته و آنها مایل هستند در مورد هزینه و قیمت نهایی این صفحات بدانند. در این مورد باید بگوییم که این محصولات در کنار داشتن کارایی مهم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای خرید یک یا چند عدد از آنها شما می‌توانید هزینه بسیار کمی پرداخته کنید.

به عبارتی همه افراد با هر بودجه و توان مالی می‌توانند این صفحات را خریداری کنند. فرقی ندارد که مایل به استفاده از کدام دستگاه‌های پرداخت کاری هستید؛ مثلاً در صورتی که می‌خواهید از دستگاه پرداختکاری موشکی ساب پولیش استفاده کنید با تهیه این صفحات با قیمت ناچیز می‌توانید کیفیت و سرعت کار خود را بالا برده و سطح محصول را در کمترین زمان صاف و صیقلی کنید.

 

سخن پایانی

در این قسمت برای شما در مورد صفحه پولیش صحبت کردیم و اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار دادیم. توجه داشته باشید برای اینکه کار پولیشکاری فلزات مختلف راحت‌تر انجام شود نیاز است تا از صفحاتی با اندازه مناسب و ضخامت و کیفیت عالی استفاده کنید.

در صورتی که قبلا سابقه خرید این صفحات را نداشته‌اید باید در ابتدا اطلاعات خود را بالا برده و سپس این محصول را تهیه کنید. علاوه بر این قبل از خرید آنلاین و اینترنتی با فروشنده در مورد ویژگی و خصوصیات صفحات پولیش مورد نظر صحبت کرده تا با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید.

اشتراک گذاری