نمد و صابون پولیش

نمد و صابون پولیش
نمد و صابون پولیش

مطالبی که در این صفحه معرفی لوازم پرداختکاری خواهید خواند

نمد و صابون پولیش

نمد و صابون پولیش، دو مورد از لوازم پرداختکاری ساب پولیش محسوب می‌شوند که برای تمیزکاری و پرداخت سطوح مختلف بکار می‌روند. نمد پولیش، حالت نرم و ارتجاعی دارد و برای پرداخت سطوحی مشابه خودروها، مبلمان، لوازم آشپزخانه و سایر اشیاء استفاده می‌شود. این نوع نمد، از جنس الیاف طبیعی یا مصنوعی است و در سایزها و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود.

انواع نمد صنعتی و ویژگی های آن در صنعت لوازم پرداخت کاری
انواع نمد صنعتی و ویژگی های آن در صنعت لوازم پرداخت کاری

صابون پرداخت نیز، نوعی صابون خاص است و مانند واکس پرداختکاری ساب پولیش، به‌طور موثری زنگ‌زدگی و لکه‌های سطوح را از بین می‌برد. صابون پرداخت معمولاً در قالب مایع یا پودر به بازار عرضه می‌شود. با استفاده از صابون پرداختکاری در کنار مواردی مانند واکس آبی استیل یا واکس سبز پرداختکاری، می‌توانید هرگونه خش و ناهمواری را از بین ببرید. با استفاده از این دو محصول در کنار هم، می‌توانید سطوح را به‌طور موثری تمیز کنید و آن‌ها را عاری از هرگونه خش کنید.

مزایای استفاده از نمد و صابون پرداختکاری

از مزیت‌های نمد و صابون پرداخت، می‌توان به ارزان قیمت و در دسترس بودن آن اشاره کرد. نمد و صابون پرداخت سبب براقیت سطوح اجسام مختلف می‌شوند و خطوط ایجاد شده توسط حمل و‌نقل و برش را از بین می‌برند. این لوازم پرداختکاری، به نسبت ریزش کمتر و کیفیت بهتری از واکس پرداخت و پولیش دارند. همچنین، نمد و صابون پرداخت، ضایعات و برآمدگی‌های قطعات را رفع می‌کنند و ظاهر مواد تولید شده را بهبود می‌بخشند.

همه چیز در مورد واکس پولیش
همه چیز در مورد واکس پولیش

نکات استفاده از نمد و صابون پرداخت

قبل از استفاده از نمد و صابون پرداخت، بهتر است دستورالعمل‌ها را مطالعه کنید و از تجهیزات ایمنی مشابه دستکش‌ و عینک محافظ استفاده کنید. همچنین، قبل از استفاده بر روی یک سطح بزرگ، سعی کنید آن را روی یک نقطه کوچک تست کنید. در این صورت می توانید از عدم تاثیر منفی بر روی سطح، اطمینان حاصل کنید.

نحوه استفاده از نمد و صابون پرداخت

کار با نمد و صابون پرداخت، بسیار ساده است و نیاز به هیچ مهارت یا لوازم خاصی ندارد. برای استفاده از نمد و صابون پرداخت، ابتدا صابون را روی سطح نمد بمالید تا مقداری از گرد پولیش بر روی سطح نمد ایجاد شود. در صورت مشاهده تکه‌های خرد شده صابون بر روی سطح نمد، برای عدم ایجاد خط  روی قطعه، این ذرات را از روی نمد حذف کنید. بعد از آغشته شدن نمد به گرد پولیش، با حرکت دادن قطعه بر روی نمد، اقدام به پرداخت تا رسیدن به براقیت مطلوب کنید. در انتها که سطح مورد نظر عاری از خش شد، می‌توانید از گیلانس پرداختکاری برای آبکاری استفاده کنید.

راهنمای خرید نمد و صابون پرداختکاری

در این مقاله با نمد و صابون پرداخت و نحوه استفاده از این دو ابزار صنعتی آشنا شدید. پیشنهاد ما به شما، استفاده از نمد و صابون پرداخت ساب پولیش است. صابون پرداخت تولیدی ما، ریزش کمی داشته و در واقع شما با خرید آن، در مصرف صابون صرفه‌جویی کرده‌اید.  سایت ساب پولیش تولیدکننده انواع ابزارهای پرداخت مانند دستگاه موشکی پرداختکاری ساب پولیش، غلطک پرداختکاری، چسب نمد و …، است. ارائه لوازم پرداخت کاری ساب پولیش با قیمت و کیفیت مناسب، همواره سرلوحه ماست.

اشتراک گذاری